Při nákupu nad 1500,- Kč DOPRAVA ZDARMA

 

 

  AKTUALITY                              

 

8.11.2018 Naskladněno šest nových příchutí Big Mouth ze série Classical!

 

5.11.2018 Nejnovější člen rodiny Tarot - Tarot Baby TC85W s režimem rychlého žhavení 0,002s, upgradovanou verzí OMNI BOARD 4.0 se spoustou ochran a režimů, slibuje obrovské mraky páry a bohatou výtečnou chuť

 

30.10.2018 Široká nabídka náhradních skleněných těl pro celou řadu atomizérů

 

26.10.2018 Červené bobule a černé hrozny s úchvatnými tóny sladkého eukalyptu s jemně kořeněnou chutí anýzu a konečnou mentolovou tečkou v příchuti T-Juice Red Astaire

 

ZBOŽÍ V AKCI


O nákupu » Jak reklamovat

Reklamace

 

Rychlý návod

  1. stáhněte si předvyplněný reklamační list ve formátu PDF kliknutím na tento odkaz
  2. do reklamačního listu doplňte požadované údaje
  3. vyplněný reklamační list zabalte spolu s kopií dokladu o koupi a reklamovaným výrobkem
  4. zašlete výrobek k reklamaci na adresu uvedenou v reklamačním listu
  5. vyčkejte na vyjádření našeho servisního technika

Nedaří se vám stáhnout náš reklamační list? Požadujete reklamační list v jiné formátu než PDF? Kontaktujte nás info@maximecigareta-eshop.cz, Tel: +420 733 18 44 11

 

Reklamační řád

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Stav reklamace je umožněno sledovat v zákaznickém účtu registrovaného zákazníka. V případě neregistrovaného zákazníka je prodávající povinen informovat kupujícího o stavu reklamace e-mailem.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.